Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 18:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:33:005.336.5 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Economie. Științe economice (9355) |
Activități manageriale (431) |
SM ISO690:2012 HĂMURARU, Maria, BULAT, Veronica. Aspecte teoretico-metodologice privind aplicarea metodei studiului bazat pe proiect (PBL) ca oportunitate de dezvoltare a competențelor profesionale în cadrul disciplinelor economice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2021, nr. 2(142), pp. 111-116. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5094929 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | |||||||
Numărul 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5094929 | |||||||
CZU: 378.147.88:33:005.336.5 | |||||||
Pag. 111-116 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Învățarea bazată pe problemă/proiect sau PBL (Problem/Project-based Learning) este o abordare educațională care folosește probleme reale ca metodă centrată pe cel ce învăță. Analiza acestor probleme duce la dobândirea de noi cunoștințe disciplinare și abilități de rezolvare a problemelor. O situație problemă este prezentată studentului masterand înainte de a dobândi cunoștințe despre un concept studiat. Lucrând cu alți colegi, el analizează problema, formulează întrebări, realizează un sondaj și cercetează, creează ipoteze și ajunge la o soluție a problemei. În loc să dobândească cunoștințe în vid, neștiind cum pot fi aplicate aceste cunoștințe, problema atrage studentul la noi provocări, intervenind la nivelul complexități și detaliilor cercetare. Astfel, studenții învață în contextul în care se va aplica învățarea în practica economică. Acest lucru va duce la abordări de învățare mai aprofundate. |
|||||||
Cuvinte-cheie metoda PBL, competenţe profesionale, proiect, discipline economice, curriculum, metodă centrată pe student, rezolvare de probleme, PBL method, professional skills, project, economic disciplines, curriculum, student-centred method, problem solving |
|||||||
|