Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 16:20 |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Educaţia artistică în preşcolaritate: abordări conceptuale. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 30-31. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 30-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă aspecte conceptuale cu referire la predispozi-ţiile artistice în preşcolaritate la copii. Se prezintă realizarea acestui proces, operând cu conceptele renumiţilor savanţi occidentali, ruşi şi autohtoni. Una dintre ideile caracteristice gândirii pedagogice a savanţilor este aceea că în procesul formării/ dezvoltării copilului prin intermediul artei, acesta supune obiectele şi fenomenele schemelor sale de asimilare achiziţionate anterior. Pentru integritate în asigurarea realizării la modul practic al unei educaţii timpurii, metodologia pe care o vom propune se bazează pe o cercetare, o reţea teoretică impunătoare de practici peda-gogice încununate de succes ale unor savanţi remarcabili din întreaga lume. |
||||||
Cuvinte-cheie predispoziţii artistice, domeniile artei, competențe muzicale, educaţie timpurie, mecanismul cunoaşterii, artistic tendencies, fields of art, musical skills, early education, the mechanism of knowledge |
||||||
|