Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
706 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.8:334 (3) |
Management (1893) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
SM ISO690:2012 NASTASĂ, Anca-Mihaela. Managerul de proiect – competențe și roluri specifice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 69-75. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.69-75 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.69-75 | ||||||
CZU: 005.8:334 | ||||||
Pag. 69-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managerul de proiect reprezintă „cheia succesului” în orice activitate socială, în general, în zona cercetării și perfecționării educaționale, în mod special. El este cel capabil să conducă instituția / organizația școlară preuniversitară prin valorificarea optimă a resurselor psihologice și sociale ale tuturor membrilor acesteia. Sub conducerea sa, acești membrii, care au calitatea de actori ai educației, devin eficienți prin faptul că „nu lucrează unul pentru altul, ci unul cu altul. Managerul de proiect cultivă sentimentul încrederii în forțele proprii ale echipei pe care o conduce pentru îndeplinirea unor scopuri și obiective comune. Acest sentiment transmis echipei și grupurilor care o compun reflectă calitățile managerului de proiect, definite în termeni de leadership, la nivelul unui produs superior exprimat în termenii unei formule care asamblează și sintetizează: angajamentul x caracterul x competența x consecvența x coeziunea (liderului și a echipei condusă eficient). |
||||||
Cuvinte-cheie manager, manager de proiect, proiect, competențe, roluri, manager, project manager, project, skills, roles |
||||||
|