Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-07 17:10 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Respiritualizarea educației artistice. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 15-16. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pornind de la teza conform căreia în ființa umană, dincolo de viața ei exterioară, există o viață interioară, iar unele experiențe din viață nu pot fi expli-cate, în ultimă instanță, cu ajutorul teoriei inteligențelor multiple, ne-am propus să facem cunoscute puterile inteligenței spirituale, necesitatea cultivării ei prin inter-mediul disciplinelor artistice și beneficiile ei în dezvoltarea personalității elevului. Cei mai mari fizicieni și biologi ai timpului nostru identifică în ființa umană un sens spiritual. Potențialul artelor poate deveni mijloc în cultivarea spirituală a personalității elevului, a culturii neamului. A educa inteligența spirituală înseamnă a miza pe valori, a stimula în elevi procesul de descoperire a sensului vieții. |
||||||
Cuvinte-cheie educația artistică, educație prin artă, respiritualizare, inteli-gența spirituală, domeniile artelor, art education, education through arts, respiritualization, spiritual intelligence, art fields |
||||||
|