Articolul precedent |
Articolul urmator |
295 0 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 4-5. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 4-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În materialul de față este valorificată problema implementării în învățământul artistic național a unei praxiologii formativ-inovaționale, care constituie o direcție nouă de cercetare atât în plan teoretic, cât și în plan aplicativ, fiind o continuare logică a conceptului eficienței educației artistice, elaborat recent și aprobat în laboratoarele științifice ale IȘE din Chișinău. Conceptul nominalizat fundamentează pozițiile teoretice și praxiologice ale eficienței acțiunii elevului/stu-dentului și profesorului școlar/universitar, oferind noi deschideri pentru moderni-zarea sistemului învățământului artistic secundar, profesional și universitar. Rezultatele preconizate ale cercetării corelează cu rezultatele investigațiilor obținute în ramura pedagogiei inovative, desfășurate pe o arie largă de către echipa și adepții proiectului științific instituțional Managementul implementării praxiolo-giei formativ-inovaționale în sistemul învățământului artistic național, care înre-gistrează anumite succese în domeniul vizat și care sunt demne de a fi urmate atât de factorii interni, cât și de cei externi. |
||||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativ-formativă, eficiența educației artistice, succes personal, succes public, acțiunea elevului, acțiunea profesorului, pedagogia inovativă, innovative formative praxeology, efficiency of artistic education, personal success, public success, pupil’s action, teacher’s action, innovative pedagogy |
||||||
|