Error correction in the EFL classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1628 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-02 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limba engleză (671)
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga. Error correction in the EFL classroom. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 60-65. ISBN 978-9975-56-604-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 3, 2018
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018

Error correction in the EFL classroom

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 60-65

Duhlicher Olga
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

În învățarea limbilor străine, erorile/greșelile sunt inevitabile, iar modul de abordare a acestor erori este prima problemă cu care se confruntă orice profesor de limbi străine. În acest sens, unul dintre obiectivele principale ale cadrelor didactice ar trebui să fie acela de a afla ce gândesc elevii/studenții despre corectarea erorilor și despre influența acestora asupra învățării limbilor străine. Profesorii ar trebui să acorde atenție atitudinilor și opiniilor studenților pentru a menține motivația lor și pentru a le îmbunătăți rezultatele, făcându-i conștienți de erorile/greșelile lor. Profesorii și elevii/studenții ar trebui să comunice în mod clar pentru a afla ce fel de abordare/metodă a corectării erorilor aduce avantaje elevilor/studenților și contribuie la învățarea limbii străine. În acest sens, cercetătorii consideră erorile ca dovadă a contribuției pozitive a studentului la învățarea limbilor străine, mai degrabă decât ca un semn al incapacității elevului/studentului de a stăpâni noua limbă, așa cum mulți profesori îl văd. De aceea, corectarea erorilor este considerată unul dintre cele mai importante aspecte ale învățării și predării limbii străine, care necesită cercetări suplimentare.

Cuvinte-cheie
error correction, mistakes, language teaching, language learners, feedback, learning process