Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
680 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 15:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (533) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
SM ISO690:2012 STATE, Daniela. Evaluarea online: metode, tehnici, instrumente. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036178 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036178 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 39-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Progresul tehnologic și situația pandemică mondială au determinat schimbarea paradigmei evaluării la distanță. Practicile referitoare la evaluarea online a studenților, descrise la nivel internațional, au reprezentat modele pentru evaluarea rezultatelor școlare în timpul pandemiei. Provocarea a fost ca aceste instrumente să fie corect adaptate pentru treptele de școlaritate din învățământul general, să fie aplicate cu atenție și în mod adecvat. Misiunea cadrelor didactice este nu doar să înlocuiască evaluarea ca document tipărit/scris printr-un document electronic, dar să adapteze învățarea și evaluarea la condițiile în care se desfășoară, să identifice metodele, tehnicile și instrumentele de evaluare potrivite obiectivelor de evaluare, să folosească tehnologia pentru a-i ajuta pe elevi să devină autonomi în învățare |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare online, platforme de învățare și evaluare, resurse digitale, feedback, online assessment, learning and assessment platforms, digital evaluation systems, feedback |
||||||
|