Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
497 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (55) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Noi realități și provocări ale educației interculturale în universități. Studiu de analiză a necesităților pe marginea documentelor de planificare strategică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 17-22. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036112 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036112 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 17-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul prezintă rezultatele unei cercetări calitative pe marginea promovării educației interculturale (EIC) în 7 universități cu profil pedagogic din Republica Moldova. Cercetarea s-a realizat în baza documentelor de dezvoltare strategică. Situația actuală a relevat că educația interculturală este reflectată parțial și sporadic, afectându-se, astfel, calitatea formării inițiale a viitoarelor cadre didactice, dar și competența lor interculturală, inerentă dezvoltării personale și profesionale în mediile sociale multiculturale. De asemenea, se propun recomandări pentru optimizarea promovării EIC prin intermediul actelor de proiectare strategică și operațională, în contextul învățământului superior, confruntat cu multiple provocări. |
||||||
Cuvinte-cheie planificare strategică, educaţie interculturală, învăţământ universitar, documente strategice, universități, manageri, studenţi, viitori pedagogi, strategic planning, intercultural education, University Education, strategic documents, universities, managers, students, future teachers |
||||||
|