Managementul financiar și dezvoltarea durabilă a întreprinderilor alimentare în contextul globalizării economice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
470 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-09-12 03:06
SM ISO690:2012
GOLOVACI, Florin-Anastasie. Managementul financiar și dezvoltarea durabilă a întreprinderilor alimentare în contextul globalizării economice. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 134-137. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Managementul financiar și dezvoltarea durabilă a întreprinderilor alimentare în contextul globalizării economice


Pag. 134-137

Golovaci Florin-Anastasie
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Managementul poate fi definit ca un ansamblu de persoane, metode, tehnici, procedee, instrumente și acțiuni, prin care se urmărește transformarea efectului utilizării capitalului firmei în profit și implicit creșterea valorii de piață a întreprinderilor alimentare. Managementul financiar este considerat o parte componentă a managementului general al firmei. Obiectivul lui global este de a asigura eficiența utilizării capitalul firmei, de a susține crearea fondurilor întreprinderii, a capitalului și de a realiza pe aceasta cale suportul pentru performanțele de piață ale întreprinderii. Aceasta deoarece capitalul firmei se subordonează, la rândul său, obiectivelor organizaționale înscrise într-o astfel de strategie și nu poate fi obținut și respectiv utilizat decât în strânsă legătură cu această strategie.

Cuvinte-cheie
management, management financiar, obiective, strategie, dezvoltare durabilă, globalizare.