Articolul precedent |
Articolul urmator |
261 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-27 08:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (467) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 GÎNCU, Irina. Exigențe de ordin axiologic ale educației. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 11-15. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Education is the most important phenomenon of the socio-cultural life of society, its significance being the transmission of knowledge and life experience. Educating a valuable personality is the major purpose of education, which is achieved by transmitting and receiving values, by forming attitudes and beliefs of respecting values. The author analyzes various concepts and notes attributed to various perspectives on values, the specific values of education perceived both in defining the educational purposes and the educational content. |
||||||
Cuvinte-cheie education, axiology, values, educational purposes, culture |
||||||
|