Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
433 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-17 22:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 VÎLCU, Marcela. Conceptualizarea modelului teoretic al educaţiei literar-artistice şi lingvistice a elevilor prin valorificarea lecţiilor netradiţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 5-8. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718810 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718810 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 5-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educaţiei literar-artistice şi lingvistice a elevilor în cadrul lecţiilor netradiţionale. Autoarea conceptualizează un model teoretic, constituit din teorii, principii, activităţi, tehnologii şi criterii de evaluare conforme cu specificul celor două domenii, Limbă şi comunicare şi Literatură, ale disciplinei Limba şi literatura română. Modelul fundamentează proiectarea întregului proces educaţional prin valorificarea lecţiei netradiţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie literar-artistică şi lingvistică, lecție netradițională, teorii, principii, activităţi lectorale/de comunicare, evaluare, elevi, literary-artistic and linguistic education, non-traditional lesson, theories, principles, reading/communication activities, assessment, pupils |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-134498</doi_batch_id> <timestamp>1713577443</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>2(126)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Conceptualizarea modelului teoretic al educaţiei literar-artistice şi lingvistice a elevilor prin valorificarea lecţiilor netradiţionale</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Marcela</given_name> <surname>Vîlcu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>5</first_page> <last_page>8</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4718810</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>