Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-29 16:33 |
SM ISO690:2012 IAMANDI, Veronica, CAFTANATOV, Olesea. Evaluarea e-learning cu ajutorul listelor de verificare. In: Mathematics and IT: Research and Education, Ed. 2021, 1-3 iulie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2021, p. 123. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Mathematics and IT: Research and Education 2021 | ||||||
Conferința "Mathematics and IT: Research and Education " 2021, Chişinău, Moldova, 1-3 iulie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 123-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele de ınvatare electronica sunt utilizate din ce ın ce mai mult ın organizatiile de astazi ın scopuri de predare, ınvatare si formare. Identificarea eficientei metodelor de e-learning este esentiala pentru orice organizatie. Modelele si procesele de evaluare pot fi utilizate pentru a determina impactul e-learning-ului asupra organizat¸iilor. Acest studiu trece ın revist˘a principalele modele de evaluare e-learning existente. Se efectueaz˘a un studiu al listelor de verificare propuse pentru evaluarea ınvatarii electronice. Listele de verificare pentru evaluarea ınvatarii electronice s-au dovedit a fi un instrument util si eficient, care poate ajuta la ındrumarea atat a evaluatorilor profesionisti, cat si a celor care nu sunt evaluatori, atunci cand efectueaza o evaluare a ınvatarii electronice. |
||||||
|