Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
744 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-23 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:339.564(478:4) (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1508) |
Comerț exterior. Comerț internațional (386) |
SM ISO690:2012 COJOCARU-TOMA, Maria. Solu|ii manageriale contemporane ale promovării produselor moldoveneşti pe piaţa europeană
. In: Intellectus, 2005, nr. 2, pp. 44-48. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2005 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.5:339.564(478:4) | ||||||
Pag. 44-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The necessity of sales expansion of Moldovan food products in the European market leads
us to search for new ways and methods of sales promotion. At present trade mark and
branding are possibly the most efficient instrument available for our firms to stimulate their
sales in EU. The principles described in the article can help Moldovan firms to improve
their competitiveness and to make their sales in Europe more efficient. |
||||||
|