The role of visual materials in teaching english
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
492 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-01 05:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.335:811.111`243 (1)
Educație (14324)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
FIODOROV, Victoria. The role of visual materials in teaching english. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2021, nr. 4(144), pp. 99-104. ISSN 1811-2668. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5024550
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(144) / 2021 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

The role of visual materials in teaching english

Rolul materialelor vizuale în predarea limbii engleze

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5024550
CZU: 371.335:811.111`243

Pag. 99-104

Fiodorov Victoria
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 25 iunie 2021


Rezumat

This article first attempts to point out the importance of using visual materials in EFL classrooms and the advantages of using them in EFL teaching, highlights new modern methods used in the practice of teaching English, namely teaching English through images. Having an interdisciplinary character, this study aims to promote interactive methods that require the mechanisms of thinking, intelligence, imagination and creativity. This method focuses on stimulating interest in the knowledge taught by capturing attention due to visual presentation, thus eliminating the risks of inattention because of routine and boredom, the development of logical and creative thinking, stimulating imagination and training communi-cative skills

În articol sunt prezentate noi metode moderne folosite în practica predării limbii engleze și avantajele lor, şi anume – predarea limbii engleze prin intermediul imaginilor. Având un caracter interdisciplinar, studiul are drept scop promo-varea metodelor interactive care solicită mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii. Această metodă este axată pe stimularea interesului faţă de cunoştinţele predate prin captarea atenţiei datorită prezentării vizuale, eliminându-se astfel riscurile neatenţiei datorate rutinei şi plictiselii, pe dezvoltarea gândirii logice şi creative, pe stimularea imaginaţiei şi formarea competenţelor comunicative.

Cuvinte-cheie
interdisciplinary, communicative skills, critical thinking, interactive methods, teaching-learning,

interdisciplinaritate, competenţe comunicative, gândire critică, metode interactive, predare-învăţare