3.4. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu deficienţe survenite în urma patologiilor somatice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
243 0
SM ISO690:2012
RACU, Aurelia, POPOVICI, Doru-Vlad. 3.4. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu deficienţe survenite în urma patologiilor somatice. In: Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare, 29 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia „Reclama”, 2018, pp. 65-66. ISBN 978-9975-51-999-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Bazele teoretico-practice ale educației tinerilor cu dizabilități în instituțiile universitare 2018
Conferința "Bazele teoretico-practice ale educaţiei tinerilor cu dizabilităţi în instituţiile universitare"
Chişinău, Moldova, 29 noiembrie 2018

3.4. Specificul organizării procesului educaţional pentru studenţii cu deficienţe survenite în urma patologiilor somatice


Pag. 65-66

Racu Aurelia1, Popovici Doru-Vlad2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021