Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 16:58 |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Coordonate ale managementului relaţiilor în clasa de elevi. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 85-90. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the context of classroom management, need to highlight the relationship management as a major component and its coordinates: managerial skills and behaviors, types of interpersonal relationships, conditions for achieving interpersonal relationships, educational crisis prevention through adequate ethical attitudes do not reach the student's disruptive behavior. |
||||||
|