Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 16:43 |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Opiniile viitoarelor cadre didactice privind calitatea și utilitatea implementării cursului Educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 12-23. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 12-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the results of the evaluation process on the implementation of inclusive education as compulsory course in higher education. The developed questionnaire covers eight aspects focused on Inclusive education teaching course. The results of the questioning and assessment on the quality of the Inclusive Education course will be used to identify solutions for increasing the quality of initial and continuous training in inclusive education at university level. |
||||||
|