Rolul mecanismelor de învăţare în condiţionarea alegerii consumatorului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
930 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 17:47
SM ISO690:2012
COGĂLNICEANU, Natalia. Rolul mecanismelor de învăţare în condiţionarea alegerii consumatorului . In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2008, nr. 3(148), pp. 130-138. ISSN 1957-2294.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice
Numărul 3(148) / 2008 / ISSN 1957-2294

Rolul mecanismelor de învăţare în condiţionarea alegerii consumatorului

Pag. 130-138

Cogălniceanu Natalia
 
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Consumer behavior requires elucidations from multiple points of view, and marketing research combined with elements of psychology is entitled to explain numerous aspects of it. So, in order to create a powerful advertising it is imperious to seek the influence of psychological factor - learning that plays a significant role in influencing the purchasing and consumer behavior. So, what is learning? Is it a change in behavior or understanding? Is it a process? Here we survey the most relevant learning theories.