Aplicarea cercetărilor de plată în cadrul unei agenţii de turism
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
257 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 23:10
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Aplicarea cercetărilor de plată în cadrul unei agenţii de turism. In: Studii Economice, 2011, nr. 1-2, pp. 398-404. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1-2 / 2011 / ISSN 1857-226X

Aplicarea cercetărilor de plată în cadrul unei agenţii de turism

Applying market research in a travel agency


Pag. 398-404

Burbulea Rodica
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2021


Rezumat

Whatever the scope of the undertaking in the efforts they make to improve the quality of decisions, benefiting from the contribution of marketing research. Marketing research is an important aid to marketing decision makers, providing them with necessary information at all stages of decision making.