Rolul marketingului în sistemul administrativ al hotelului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
268 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 16:21
SM ISO690:2012
COŞERIN, Daniela. Rolul marketingului în sistemul administrativ al hotelului. In: Studii Economice, 2011, nr. 1-2, pp. 227-231. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1-2 / 2011 / ISSN 1857-226X

Rolul marketingului în sistemul administrativ al hotelului

The role of marketing in the hotel's administrative system


Pag. 227-231

Coşerin Daniela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2021


Rezumat

Management and marketing are the spheres of business activity two interconnected and supplementing each other. Now evolution of marketing is connected to tendencies of development of the modern market. In article the role and a place of marketing in increase of a management efficiency by the hotel enterprises is defined.