Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21:316.77:37.015.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 LUCHIANENCO, Lilia. Dimensiunea metodologică de dezvoltare a competenței de comunicare la preșcolari. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 86-92. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888840 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888840 | ||||||
CZU: 373.21:316.77:37.015.3 | ||||||
Pag. 86-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea competeneței de comunicare la preșcolari vizează un set de metode psihopedagogice utilizate în cadrul evaluării și dezvoltării comunicării la preșcolari. În funcție de situație, de specific și tendințele științifico-practice privind dezvoltarea competenței de comunicare la preșcolari, psihopedagogul va lua în considerare recomandările curriculumului ce ține de activitățile centrate pe copil. Dezvoltarea competenței de comunicare la preșcolari are un rol primordial, deoarece la vârsta preșcolară sistemul nervos se caracterizează printr-o plasticitate, care permite o acomodare rapidă la situații noi. |
||||||
Cuvinte-cheie dislalie polifonematică, competenţe de comunicare, diagnosticare complexă, dezvoltare, polyphonemic dyslalia, communication skills, complex diagnosis, development |
||||||
|