Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:37.03 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Eficienţa procesului de învăţământ în raport cu succesul şi performanţa şcolară a elevilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 48-52. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888631 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888631 | ||||||
CZU: 37.015.3:37.03 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul procesului de învăţământ, proiectarea educaţională cuprinde ca secvenţă intrinsecă evaluarea şi înregistrarea rezultatelor şcolare, ca efect al observării competenţelor elevilor (cunoştinţe, atitudini, aptitudini), însumate în randamentul şcolar sau în performanţele şcolare. Succesul/insuccesul şcolar indică gradul de corespondenţă între nivelul dezvoltării psihofizice a elevilor şi solicitările reale ale sistemului de învăţământ. În timp ce eficienţa procesului de învăţământ raportează randamentul şcolar sau performanţele şcolare la solicitările obiective, succesul/insuccesul şcolar raportează concomitent atât la exigenţele externe, cât şi la posibilităţile interne ale elevului. Calitatea performanţelor, măsurate şi evaluate prin intermediul diferitor instrumente de evaluare, reprezintă criteriu de apreciere a eficienţei procesului de învăţământ şi pentru investigarea succesului/insuccesului şcolar. |
||||||
Cuvinte-cheie eficienţă, succes şcolar, performanţă şcolară, reuşită şcolară, comportament, conținut, niveluri, factori psihologici, efficiency, school success, school performance, behaviour, content, levels, psychological factors |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content=" Eficienţa procesului de învăţământ în raport cu succesul şi performanţa şcolară a elevilor"> <meta name="citation_author" content="Gheorghiţă Margareta"> <meta name="citation_publication_date" content="2021/06/10"> <meta name="citation_journal_title" content="Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)"> <meta name="citation_volume" content="145"> <meta name="citation_issue" content="5"> <meta name="citation_firstpage" content="48"> <meta name="citation_lastpage" content="52"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/7.p.%2048-52.pdf">