Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 23:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:159.947.5:004 (1) |
Educație (14076) |
Psihologie (3327) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4100) |
SM ISO690:2012 EREMEI-BEREZOVSCHI, Ana. Configurații ale dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice în contextul valorificării TIC în activitatea didactică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 43-47. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888582 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888582 | |||||
CZU: 371.13:159.947.5:004 | |||||
Pag. 43-47 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Modelul unui profesor valoros este descris ca un bun cunoscător al domeniului şi al disciplinei pe care o predă. Dezvol-tarea motivației pentru autoformare este determinată de preocuparea cadrelor didactice de a identifica acele aspecte ale activităţii sale care necesită ameliorări. Nevoia de a se perfecţiona continuu, de a corespunde noilor cerințe educaționale, de a învăța din experienţa sa şi a altora îl determină pe profesor să găsească noi căi şi mijloace de reproiectare şi optimizare a propriei activităţi, de promovare a unui sistem de valori în concordanţă cu idealul educaţional. |
|||||
Cuvinte-cheie motivaţie, autoformare, competenţă, performanțe, dezvoltare profesională, persistenţă motivaţională, motivation, self-training, competence, performance, independent development, motivational persistence |
|||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-132306</doi_batch_id> <timestamp>1711613449</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>5(145)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Configurații ale dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice în contextul valorificării TIC în activitatea didactică</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ana</given_name> <surname>Eremei-Berezovschi</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>43</first_page> <last_page>47</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4888582</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>