Model pedagogic de formare a culturii economice a familiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
451 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 01:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (915)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
OLOIERU, Anastasia. Model pedagogic de formare a culturii economice a familiei. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 158-167. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Model pedagogic de formare a culturii economice a familiei

CZU: 37.015

Pag. 158-167

Oloieru Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The article presents the Pedagogical Model for the formation of the family's economic culture. The elaborated model contains the theoretical and praxiological foundations of the economic culture formation, which are framed in six basic components: the teleological component, the axiological component, the normative component, the content component, the technological component and the evaluation component. All components are described and thoroughly analyzed.

În articol este prezentat modelul pedagogic de formare a culturii economice a familiei. Modelul elaborat conţine fundamentele teoretice şi praxiologice ale formării culturii economice, care sunt încadrate în șase componente de bază: componenta teleologică, componenta axiologică, componenta normativă, componenta conținutuală, componenta tehnologică și componenta evaluativă. Toate componentele sunt descrise și analizate minuțios

Cuvinte-cheie
economic culture, family, pedagogical model.,

cultură economică, familie, model pedagogic.