Extinderea conceptului de marketing în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
506 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 11:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37 (18882)
Educație (14194)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Lucia. Extinderea conceptului de marketing în educație. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 93-109. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Extinderea conceptului de marketing în educație

CZU: 37

Pag. 93-109

Mihăilă Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The paper addresses the evolution of the concept of marketing - from finance, banking, to education, to the benefits and impact of marketing strategies for success, quality and performance in education.

Articolul abordează problema evoluției conceptului de marketing – de la domeniile ce țin de finanțe, bănci, până la domeniul educațional, precum și beneficiile și impactul strategiilor de marketing pentru succesul, calitatea și performanța în educație.

Cuvinte-cheie
education, marketing, strategy, benefit,

educaţie, marketing, strategie, beneficiu.