Articolul precedent |
Articolul urmator |
540 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 19:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034 (100) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 HÎRȚAN, Ana, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. De la joc, la educație morală. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 306-315. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034 | ||||||
Pag. 306-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The most effective strategy, speciffic to preschool pedagogy, to organize the children’s moral training experiences, is the game, organized at all times of the day, and in all clases of activities within the kindergarten. So, the teacher’s mission is not easy to accomplish: through the game we form moral beliefsthat lead to the valorizationof moral feelings, we teach the child from the earliest 306gest o love the good, to be interested in doing well, to want to do well. |
||||||
Cuvinte-cheie game, education, moral education, moral rule, morality., joc, educaţie, educaţie morală, regulă morală, moralitate. |
||||||
|