Eficientizarea scrierii prin abordarea selectivă a textului dictării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
244 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 08:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811 (3636)
Limbi (3187)
SM ISO690:2012
BALABAN, Luminița-Maria. Eficientizarea scrierii prin abordarea selectivă a textului dictării. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 81-88. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Eficientizarea scrierii prin abordarea selectivă a textului dictării

CZU: 811

Pag. 81-88

Balaban Luminița-Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

Dictation is one of the most complex techniques of learning a foreign language. Drafting an audited text is an effective way to develop writing in a foreign language, representing one of the high school specific competence. The goals of learning a foreign language will be assessed,because you practice at the same time not only listening and oral reproduction, but also the understanding and writing the utterances.Thus,you will have the ability, not only to summarize, but also, to transcribe the text, being important the selective approach of dictations.

Dictarea este una dintre cele mai complexe tehnici de învățare a unei limbi străine. Redactarea unui text audiat este o metodă eficientă în dezvoltarea scrierii într-o limbă străină, competență specifică ciclului liceal. Obiectivul de a învăța o limbă străină se realizează exersând, în același timp, nu doar ascultarea și reproducerea orală, ci și înțelegerea și redactarea celor auzite. Astfel, pe lângă rezumareaorală, se va putea dezvolta și abilitatea de a transcrie, implicând direct și abordarea selectivă a textului dictării.

Cuvinte-cheie
dictation, technique, process of teaching and learning, critical thinking.,

dictare, tehnică, proces de predare-învăţare, gândire critică.