Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 08:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811 (3636) |
Limbi (3187) |
SM ISO690:2012 BALABAN, Luminița-Maria. Eficientizarea scrierii prin abordarea selectivă a textului dictării. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 81-88. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 1, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 811 | |||||
Pag. 81-88 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Dictation is one of the most complex techniques of learning a foreign language. Drafting an audited text is an effective way to develop writing in a foreign language, representing one of the high school specific competence. The goals of learning a foreign language will be assessed,because you practice at the same time not only listening and oral reproduction, but also the understanding and writing the utterances.Thus,you will have the ability, not only to summarize, but also, to transcribe the text, being important the selective approach of dictations. |
|||||
Cuvinte-cheie dictation, technique, process of teaching and learning, critical thinking., dictare, tehnică, proces de predare-învăţare, gândire critică. |
|||||
|