Online teaching and learning – a new reality
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1168 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-20 02:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (73)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102)
SM ISO690:2012
MARCU, Diana. Online teaching and learning – a new reality. In: Journal of Social Sciences, 2021, vol. 4, nr. 2, pp. 43-50. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(2).04
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 4, Numărul 2 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Online teaching and learning – a new reality

Didactică și învățare online - o nouă realitate

DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(2).04
CZU: 378.147:004

Pag. 43-50

Marcu Diana
 
University of Craiova
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2021


Rezumat

The present paper aims at briefly summarizing the impact the 2019 - 2020 pandemic outbreak had on the educational field, when, with no prior preparation, all classes in the academic environment moved in the cyberspace, unveiling challenges for both teachers and students. The paper discusses the concepts of both online teaching and learning, their use to meet the needs of a specific category of students in different parts of the world as well as similarities and differences between the traditional and the online means of educating. The shift to mass online education has proved to be challenging, even impossible in certain areas, unveiling difficulties for all stakeholders involved. Though technology is widely used nowadays in all aspects of our lives, special focus is laid on teachers’ and students’ challenges, their expectations as well as their feelings regarding the new reality – that of attending all classes online in order to reach the goal: the acquisition of information and knowledge necessary in their future professional lives.

Prezenta lucrare își propune să rezume impactul focarului de pandemie 2019 - 2020 asupra câmpului educațional, când, fără pregătire prealabilă, toate clasele din mediul academic s-au mutat în spațiul cibernetic, dezvăluind provocări atât pentru profesori, cât și pentru studenți. Lucrarea discută atât conceptele de predare și învățare online, utilizarea lor pentru a satisface nevoile unei categorii specifice de studenți din diferite părți ale lumii, cât și asemănările și diferențele dintre mijloacele tradiționale și cele online de educare. Trecerea la educația online în masă s-a dovedit a fi provocatoare, chiar imposibilă în anumite domenii, dezvăluind dificultăți pentru toate părțile implicate. Deși tehnologia este utilizată pe scară largă în zilele noastre în toate aspectele vieții, se pune accent deosebit pe provocările profesorilor și elevilor, pe așteptările lor, precum și pe sentimentele lor cu privire la noua realitate - aceea de a participa la toate cursurile online pentru a-și atinge obiectivul: dobândirea de informații și cunoștințe necesare în viitoarea lor viață profesională.

Cuvinte-cheie
challenges, expectations, needs, online environment, traditional education,

provocări, aşteptări, nevoi, mediu online, educaţie tradiţională