Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-06 19:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
78.071.4:37.013.2 (1) |
Muzică (1809) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HATIPOVA, Inna. Principiile pedagogice ale Liei Oxinoit. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 91-100. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 78.071.4:37.013.2 | ||||||
Pag. 91-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă principiile pedagogice ale celebrei profesoare de pian din Republica Moldova Lia Oxinoit, care a adus o mare contribuție la dezvoltarea educației pianistice în rândul copiilor. Experiența vastă de predare la Liceul-internat Republican de Muzică „C. Porumbescu” i-a permis să-și elaboreze propriile metode originale de influență educațională și profesională asupra elevilor, având la bază principiile învățământului progresiv și educativ, conștiinciozitatea și dinamismul procesului instructiv-educativ, pregnanța și accesibilitatea materialului muzical studiat. În acest sens, sunt abordate concertele clasei Liei Oxinoit, se reliefează semnificația lor artistică, în calitate de evenimente de importanță majoră în viața culturală a Chișinăului. Concluzia este că principiile pedagogice ale Liei Oxinoit au constituit temelia succesului muncii ei în scopul educării tinerei generații de pianiști. |
||||||
Cuvinte-cheie concertul clasei, repertoriu pedagogic, practică concertistică, repetiție, experiență scenică, concert of the class, pedagogical repertoire, concert practice, rehearsal, stage experience |
||||||
|