Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 14:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:316.77 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Mihaela. Percepţia educatorului asupra competenţelor de comunicare ale elevilor. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 60-71. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:316.77 | ||||||
Pag. 60-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea didactică este parte a comunicării umane, însă are un specific aparte, presupune o premeditare și o intenționalitate clară în sensul producerii de schimbări profunde și pe termen lung în individ și în societate [4, p. 190]. Caracterul acestui tip de comunicare este intens persuasiv, ceea ce pune în acțiune un întreg ansamblu de mijloace, canale și proceduri ce pot și trebuie să fie combinate, în vederea realizării scopurilor fixate. Din această cauză, este important să putem evalua competențele de comunicare pe care le are elevul, acest lucru conducând la o percepție adecvată privind nivelul la care se află, în vederea acordării și eficientizării comunicării în clasa de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, elev, profesor, competențe, didactic communication, student, teacher, skills |
||||||
|