Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
715 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-30 18:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.461:373.3 (1) |
Educație (15066) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2166) |
SM ISO690:2012 IANA, Tatiana-Irina. Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 53-59. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 372.461:373.3 | ||||||||
Pag. 53-59 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În articol este abordată problema tipologiei activităților didactice care valorifică și evidențiază nivelul de dezvoltare a expresivității vorbirii elevilor din clasele primare. Aceste activități constituie cadrul metodic pentru obiectivele de referință urmărite, conținuturile învățării caracteristice dezvoltării competențelor de comunicare orală și scrisă și stimularea creativității elevilor. Vom prezenta succint caracteristici, forme și valențe formativ-educative ale acestor tipuri de activități. |
||||||||
Cuvinte-cheie activitate didactică, competenţă, caracteristici, forme, valențe formativ-educative, expresivitate, abordare expresivă, scriere reflexivă, didactic activity, competence, characteristics, forms, formative-educational valences, expressiveness, expressive approach, reflective writing |
||||||||
|