Articolul precedent |
Articolul urmator |
498 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 12:36 |
SM ISO690:2012 ЖАРКЕШОВА, Айнур. Организационная культура, как обьект управления на государственной службе Республики Казахстан. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 26 februarie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2016, Ediția 2, pp. 92-96. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice Ediția 2, 2016 |
|||||||||
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice" Chişinău, Moldova, 26 februarie 2016 | |||||||||
|
|||||||||
Pag. 92-96 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
In the theory and practice, private sector managers pay adequate attention to organizational culture as to an object of management. However, this hardly seems to be similar with the management in the public administration system. The article discusses the organizational culture phenomenon of the public service of Kazakhstan. An attempt to define the role of organizational culture in the system of personnel management is done, particularly when a new stage of development of Kazakhstani civil service is taking place. |
|||||||||
Cuvinte-cheie management, organizational culture, public service, personnel, values, principles, change |
|||||||||
|