Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 21:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (529) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana. Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 235-238. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 235-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest material abordăm anumite vulnerabilități în procesul de formare continuă a profesorilor. Influența factorului motivațional este decisivă. De asemenea, impactul tehnologiilor educaționale curente este important. Credem că privilegiul îl dețin nivelul de interdisciplinaritate, creativitate și interactivitate al lecțiilor. Educația continuă și auto-educația sunt de asemenea elemente puternice în pregătirea profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie formare iniţială şi continuă, cadru didactic, competențe, motivaţie, curriculum, creatvitate, initial and continuous training, teacher, skills, motivation, curriculum, creativity |
||||||
|