Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.928 (37) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 PALADI, Oxana. Creativitatea în ierarhia orientărilor valorice a actorilor educaționali. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 46-51. ISBN 978-9975-50-246-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții" Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.928 | ||||||
Pag. 46-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article highlights the importance of creativity in value orientations hierarchies of educational actors: pupils, students, didactic staff; there is presented the model of personality evaluation which includes the component – value orientations. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, value, value orientation, educational actors (pupils, students, teachers). |
||||||
|