Facilitarea accesului la studii profesionale a adolescenților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 36
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 10:36
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Facilitarea accesului la studii profesionale a adolescenților. In: Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare, 29 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2019, pp. 31-44. ISBN 978-9975-72-411-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Parteneriate în educația incluzivă a tinerilor cu dizabilități din instituțiile universitare 2019
Conferința "Parteneriate în educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi din instituţiile universitare"
Chişinău, Moldova, 29 noiembrie 2019

Facilitarea accesului la studii profesionale a adolescenților


Pag. 31-44

Botnari Valentina, Repeșco Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

În articol se elucidează actualitatea problemei diminuării comportamentului deviant la adolescentinii moderni în vederea integrării ulterioare socio-economice. Se prezintă instrumentele de identificare a adolescenților cu devianță comportamentală, precum și rezultatele implementării acestora. Prioritate se acordă, în acest articol, prezentării a 8 ședințe de training organizate cu adolescenții ce dețin comportament decent, cât și cei atestați cu anumite carențe comportamentale. Descrierea ședințelor de training implică modalitățile de respectare a câtorva condiții psihopedagogice cu impact facil asupra diminuării comportamentului deviant al subiecților implicați în experimentul formativ. Rezultatele curente expuse denotă randamentul valoric al trainingului în remedierea conduitei deviante a adolescenților și respectiv pregătirii adolescenților pentru integrarea socială și implicit la studii profesionale ulterioare.