Modalități de evaluare a programelor de intervenție psihosocială în instituțiile educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
471 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 12:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.9 (126)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Natalia. Modalități de evaluare a programelor de intervenție psihosocială în instituțiile educaționale. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 259-264. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Modalități de evaluare a programelor de intervenție psihosocială în instituțiile educaționale

CZU: 37.015.3+159.9

Pag. 259-264

Cojocaru Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

Starting from the premise that educational institutions function based on the specific rules of an organization, being closely related to the ever-changing social environment, it is necessary to take a systemic approach in conceptualizing psychological assistance. The services provided by school psychologists must be placed in a complex system of psychological assistance services, which would also include the organizational level. Given the „multiple organizational demands” faced by school psychologists, there is a need to clarify the process of developing and evaluating complex approaches of psychosocial intervention in educational institutions.