Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 11:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Lingvistică. Limbi (5037) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Implicaţii teoretico-practice ale competenţei de comunicare într-o limbă străină. In: Revista de Pedagogie, 2017, nr. 1, pp. 41-47. ISSN 0034-8678. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Pedagogie | ||||||
Numărul 1 / 2017 / ISSN 0034-8678 /ISSNe 2559-639X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 41-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de competenţă de comunicare a constituit nucleul a numeroase studii de specialitate şi interdisciplinare în ultimele 5 decenii. Cu toate acestea, încă mai prezintă interes aparte pentru specialiştii din diverse domenii atât datorită valorii sale, cât şi din cauza a numeroase confuzii pe care le produce atunci când este interpretat. Articolul abordează noţiuni teoretice ce ţin de competenţa de comunicare, identifică componentele sale evocând câteva modele componenţiale. Se subliniază rolul şi responsabilitatea profesorului în dezvoltarea competenţei de comunicare, în special prin selectarea adaptarea si prezentarea de conţinuturi didactice astfel încât să vizeze dezvoltarea holistică a acesteia. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, model componenţial, CECRL, abordare holistică, materiale didactice relevante, communicative competence, component model, CEFR, holistic approach, relevant teaching materials |
||||||
|