Biblioteca universitară în mediul informațional: modalități și mijloace de promovare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
378 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 10:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.7:339.138 (2)
Biblioteconomie (689)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
GHEORGHIŢĂ, Angela. Biblioteca universitară în mediul informațional: modalități și mijloace de promovare. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 70-76. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476

Biblioteca universitară în mediul informațional: modalități și mijloace de promovare

University library in an information environment: modalities and means of promotion

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966
CZU: 027.7:339.138

Pag. 70-76

Gheorghiţă Angela
 
Biblioteca Ştiinţifică Medicală a USMF „Nicolae Testemiţanu”
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2021


Rezumat

Astăzi bibliotecile își stabilesc principiile dezvoltării, ținând cont de tendințele globale, îmbinând mai multe modele de paradigmă, ținând pasul cu tranziția comunicării în digital. Noile tendințe sunt importante și benefice pentru dezvoltarea strategiilor de marketing, deoarece adaugă valoare strategiei generale a instituției de a întâlni utilizatorii actuali și de a atrage utilizatori potențiali. Strategiile de marketing, politicile de comunicare reprezintă un necesar relevant cu schimbările majore atât din punct de vedere al canalelor prin care se transmit mesajele, cât și prin prisma conținutului care trebuie adaptat la noile tipuri de „call to action”. Combinarea sau utilizarea unui mix de canale și metode depinde de obiectivele strategice, produsele și serviciile oferite de bibliotecă.

Today the libraries establish principles of their own development taking into account global trends, combining several paradigm models, keeping pace with the transition to digital communication. The new trends are important and beneficial for development of library marketing strategies, add value to general policy of the institution to meet current users and attract potential users. Marketing strategies and communication policies represent necessity relevant to major changes. It goes about the channels through which messages are transmitted and of content that should be adapted for new types of "call to action". The combination of channels and mixture of using methods depends on the strategic objectives, products and services offered by the library.

Cuvinte-cheie
bibliotecă modernă, marketing, comunicare, canale și metode de promovare,

modern library, marketing, communication, channels and promotion methods