Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
378 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
027.7:339.138 (2) |
Biblioteconomie (689) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Angela. Biblioteca universitară în mediul informațional: modalități și mijloace de promovare. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 70-76. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966 | ||||||
CZU: 027.7:339.138 | ||||||
Pag. 70-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi bibliotecile își stabilesc principiile dezvoltării, ținând cont de tendințele globale, îmbinând mai multe modele de paradigmă, ținând pasul cu tranziția comunicării în digital. Noile tendințe sunt importante și benefice pentru dezvoltarea strategiilor de marketing, deoarece adaugă valoare strategiei generale a instituției de a întâlni utilizatorii actuali și de a atrage utilizatori potențiali. Strategiile de marketing, politicile de comunicare reprezintă un necesar relevant cu schimbările majore atât din punct de vedere al canalelor prin care se transmit mesajele, cât și prin prisma conținutului care trebuie adaptat la noile tipuri de „call to action”. Combinarea sau utilizarea unui mix de canale și metode depinde de obiectivele strategice, produsele și serviciile oferite de bibliotecă. |
||||||
Cuvinte-cheie bibliotecă modernă, marketing, comunicare, canale și metode de promovare, modern library, marketing, communication, channels and promotion methods |
||||||
|