Mediul didactic – generator de stres. Explorarea vulnerabilităţii personale a angajaţilor la situaţii suprasolicitante sau de criză de la locul de muncă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 14:33
SM ISO690:2012
BRICEAG, Silvia. Mediul didactic – generator de stres. Explorarea vulnerabilităţii personale a angajaţilor la situaţii suprasolicitante sau de criză de la locul de muncă. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Materialele colloquia professorum din 12 oct. 2012, 12 octombrie 2012, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediţia 3, pp. 82-87. ISBN 978-9975-50-135-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediţia 3, 2014
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2012

Mediul didactic – generator de stres. Explorarea vulnerabilităţii personale a angajaţilor la situaţii suprasolicitante sau de criză de la locul de muncă


Pag. 82-87

Briceag Silvia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2021


Rezumat

This article describes the experimental investigation results on vulnerability of the teaching environment at tense situations or being due to crisis at work. Analyzing in details the obtained results we can state the presence of a strong disagreement with most of items of the questionnaire (Stress Vulnerability Self-Test; Lifestyle Questionnaire) which is an indicator of a big risk of physical and emotional health, as a result of lack of protection factor and healthy lifestyle of teachers.

Cuvinte-cheie
stress, vulnerability, teaching environment, lifestyle