Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 14:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.8 (1) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, MELNICIUC, Galina. Bunăstarea psiho-emoțională a adolescenților în contextul noilor realități. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2021, nr. 1(62), pp. 119-127. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(62) / 2021 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.8 | ||||||
Pag. 119-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre cele mai actuale și de rezonanță teme în psihologia contemporană este bunăstarea psihoemoțională. Noile realități în care trăim afectează din ce în ce mai mult sănătatea mintală generând anxietate, depresie, stres și o deteriorare a bunăstării psiho-emoționale. Articolul descrie demersul constativ a bunăstării psiho-emoționale a adolescenților în contextul noilor realități sociale. Ca rezultate evidențiem un număr mare de adolescenți ce trăiesc o stare continuă de nefericire (57,50%). Adolescenții sunt mai predispuși de a simți și trăi nefericire spre deosebire de adolescente. Dintre toate cele trei categorii de vârste investigate, începutul și mijlocul adolescenței se caracterizează printr-un nivel mai ridicat de nefericire |
||||||
Cuvinte-cheie bunăstarea psiho-emoțională, starea de bine, fericire, optimism, vârsta adolescentă, psycho-emotional well-being, well-being, happiness, optimism, adolescence |
||||||
|