Calitatea educației și cerințele angajatorilor la inceputul sec. XXI
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
468 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 19:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.31 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
MAHAJNA, Alaa, GRIBINCEA, Corina. Calitatea educației și cerințele angajatorilor la inceputul sec. XXI. In: Vector European, 2021, nr. 1, pp. 75-79. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 1 / 2021 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Calitatea educației și cerințele angajatorilor la inceputul sec. XXI

Quality of education and employers 'requirements at the beginning of the 21st century

DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.15
CZU: 37.013.31

Pag. 75-79

Mahajna Alaa1, Gribincea Corina2
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2021


Rezumat

De mai multe secole, educația a rămas în mare parte intactă, fiind cel mai conservativ spațiu al eforturilor umane. Lucrurile evoluează și situația s-a schimbat dramatic odată cu intrarea umanității în era digitală. Competitivitatea absolvenților-specialiști, formată pe parcursul perioadei universitare, începe să se realizeze la antrenarea în câmpul muncii - în procesul de interacțiune cu angajatorii și se exprimă, primordial, în succesul activității resurselor umane după profilul specialității dobândite și cea suplimentară. Plonjarea în era tehnologiilor digitale în aproape toate domeniile vieții sociale și economice permite economiștilor, politicienilor, sociologilor, oamenilor de știință să vorbească despre apariția celei de-a patra revoluții industriale. Scopul investigației constă în investigarea cerințelor angajatorilor față de absolvenți și specialiști pe piața muncii.

For centuries, education has remained largely intact being the most conservative space of human effort. Things are evolving and the situation has changed dramatically with the entry of humanity into the digital age. The competitiveness of graduates-specialists that are trained during the university period begins to be achieved during work process, in interaction with employers and is expressed in the success of the workforce according to the acquired and additional specialty. The plunge into the age of digital technologies in almost in all areas of social and economic life and allows economists, politicians, sociologists and scientists to talk about the emergence of the fourth industrial revolution. The purpose of the study is to investigate the requirements of employers towards graduates and specialists in the labor market.

Cuvinte-cheie
absolvenţi, specialiști, profesioniști de calitate înaltă, angajatori,

Graduates, specialists, highly skilled professionals, employers