Articolul precedent |
Articolul urmator |
1120 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:001 (5) |
Limba engleză (673) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390) |
SM ISO690:2012 CEBOTAROŞ, Viorica. Developing Paraphrasing Skills. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 89-94. ISBN 978-9975-3225-9-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:001 | ||||||
Pag. 89-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scrierea academică reprezintă nu doar exprimarea propriilor idei, ci și prezentarea lor drept reacţie de răspuns la ideile altor cercetători. Includerea „vocilor” altor cercetători în propriul text reprezintă o adevărată provocare pentru studenții care se află la debutul activității de cercetare. Articolul se axează pe unul din mijloacele de utilizare a ideilor celorlalți drept suport pentru lansarea propriilor opinii – parafraza. Ne propunem să relevăm câteva tehnici pe care studenții le-ar putea utiliza pentru parafrazarea ideilor altor cercetători. |
||||||
Cuvinte-cheie academic writing, paraphrasing skill, paraphrasing strategies, plagiarism |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-127835</cfResPublId> <cfResPublDate>2018</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 4</cfVol> <cfStartPage>89</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-3225-9-1</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/127835</cfURI> <cfTitle cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Developing Paraphrasing Skills</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='EN' cfTrans='o'>academic writing; paraphrasing skill; paraphrasing strategies; plagiarism</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Scrierea academică reprezintă nu doar exprimarea propriilor idei, ci și prezentarea lor drept reacţie de răspuns la ideile altor cercetători. Includerea „vocilor” altor cercetători în propriul text reprezintă o adevărată provocare pentru studenții care se află la debutul activității de cercetare. Articolul se axează pe unul din mijloacele de utilizare a ideilor celorlalți drept suport pentru lansarea propriilor opinii – parafraza. Ne propunem să relevăm câteva tehnici pe care studenții le-ar putea utiliza pentru parafrazarea ideilor altor cercetători.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-36316</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-36316</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-36316-3</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Cebotaroş</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Viorica</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>