Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-14 19:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.137.2:334.72+366.5 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 CRISTAFOVICI, Profira, ŞIŞCAN, Ecaterina. Competitivitatea întreprinderii și protecția drepturilor consumatorilor. In: Center for Studies in European Integration Working Papers Series, 2020, nr. 15, pp. 16-21. ISSN -. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Center for Studies in European Integration Working Papers Series | ||||||
Numărul 15 / 2020 / ISSN - /ISSNe 2537-6187 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.137.2:334.72+366.5 | ||||||
Pag. 16-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, în condițiile dematerializării, demonetizării, digitalizării economiilor, apariției crizei pandemice, crizei globale ecologice etc., în pofida eforturile antreprenorilor de a face față schimbărilor, au crescut pericolele legate de poluarea mediului, siguranța alimentelor, consumul unor produse care dăunează sănătății, protecția datelor personale, riscurile cibernetice, ș.a. În acest context, crește importanța dezvoltării măsurilor de protecție a drepturilor consumatorilor și mediului ambiental, atât la nivel național, cât și internațional. În acest articol ne propunem să elucidăm legătura dintre concurență, competitivitate și protecția drepturilor consumatorilor prin prisma abordării de marketing holistic, respectarea drepturilor consumatorilor fiind nucleul satisfacției acestora. Metodele de cercetare utilizate sunt: analiza monografică, sinteza, inducția, deducția, comparația. |
||||||
Cuvinte-cheie concurenţă, competitivitate, protecția drepturilor consumatorilor |
||||||
|