Competitivitatea întreprinderii și protecția drepturilor consumatorilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
328 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-14 19:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.137.2:334.72+366.5 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
Consumerism (154)
SM ISO690:2012
CRISTAFOVICI, Profira, ŞIŞCAN, Ecaterina. Competitivitatea întreprinderii și protecția drepturilor consumatorilor. In: Center for Studies in European Integration Working Papers Series, 2020, nr. 15, pp. 16-21. ISSN -.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Center for Studies in European Integration Working Papers Series
Numărul 15 / 2020 / ISSN - /ISSNe 2537-6187

Competitivitatea întreprinderii și protecția drepturilor consumatorilor

CZU: 339.137.2:334.72+366.5

Pag. 16-21

Cristafovici Profira, Şişcan Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 aprilie 2021


Rezumat

În prezent, în condițiile dematerializării, demonetizării, digitalizării economiilor, apariției crizei pandemice, crizei globale ecologice etc., în pofida eforturile antreprenorilor de a face față schimbărilor, au crescut pericolele legate de poluarea mediului, siguranța alimentelor, consumul unor produse care dăunează sănătății, protecția datelor personale, riscurile cibernetice, ș.a. În acest context, crește importanța dezvoltării măsurilor de protecție a drepturilor consumatorilor și mediului ambiental, atât la nivel național, cât și internațional. În acest articol ne propunem să elucidăm legătura dintre concurență, competitivitate și protecția drepturilor consumatorilor prin prisma abordării de marketing holistic, respectarea drepturilor consumatorilor fiind nucleul satisfacției acestora. Metodele de cercetare utilizate sunt: analiza monografică, sinteza, inducția, deducția, comparația.

Cuvinte-cheie
concurenţă, competitivitate, protecția drepturilor consumatorilor