Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 11:21 |
SM ISO690:2012 CORCEVOI, Maria. Rolul pe care îl joacă simptomul în echilibrarea sistemului familial. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 339-342. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
|||||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | |||||||||
|
|||||||||
Pag. 339-342 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Family therapists prefer to talk about dysfunction rather than illness because it makes it more clear what they consider to be a fundamental issue: the inability of the family members to achieve their desired goals, of approach, self-expression and meaning. When their goals can not be achieved, symptomatic behavior occurs. |
|||||||||
Cuvinte-cheie the family system, symptom |
|||||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Rolul pe care îl joacă simptomul în echilibrarea sistemului familial"> <meta name="citation_author" content="Corcevoi Maria"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"> <meta name="citation_volume" content="Ediţia 4"> <meta name="citation_firstpage" content="339"> <meta name="citation_lastpage" content="342"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/339-342_16.pdf">