Articolul precedent |
Articolul urmator |
557 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 15:46 |
SM ISO690:2012 КУРЕЦ, Юлия, ХАБАРОВА, Светлана. Формирование атрибутивного словаря у детей с общим недоразвитием речи в инклюзивных образовательных учреждениях . In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 256-259. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 256-259 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article emphasizes the importance of forming an attribute vocabulary in children with speech disorders in inclusive educational institutions. Describes the qualitative and quantitative results of the experimental study and on the basis of their analysis stands out the main direction of work on the formation of an attribute vocabulary in children of senior pre-school age with a general underdevelopment of speech. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, competence, communication, speech disorders, attributive dictionary, formation |
||||||
|