Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-21 23:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Tehnologia de realizare a lecțiilor online. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 52-62. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.52-62 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.52-62 | ||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 52-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trecerea rapidă de la lecțiile tradiționale la lecțiile online realizată plenar în ultima perioadă, agravată de lipsa unei pregătiri prealabile, a condus, în multe cazuri, la o instruire ineficientă și a generat prejudecăți referitoare la eficiența lecțiilor online. Analiza tehnologiei de realizare a lecțiilor online este importantă, în primul rând, pentru o bună proiectare a acestora. În articol sunt prezentate soluții care permit de a proiecta și realiza o lecție online ținând cont de necesitățile instruiților și specificul instruirii online. |
||||||
Cuvinte-cheie lecția online, lecția video, platforme de web conferințe, proiectare, obstacole, caracteristici ale web conferințelor, online classe, video lesson, web conferencing platforms, design, obstacles, characteristics of web conferencing |
||||||
|