Eficienţa procesului de predare-învăţare prin simulare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
354 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 19:33
SM ISO690:2012
ZARIŞNEAC, Natalia, ROŞCA-SADURSCHI, Liudmila. Eficienţa procesului de predare-învăţare prin simulare. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 250-261. ISBN 978-9975-88-001-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova"
Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014

Eficienţa procesului de predare-învăţare prin simulare


Pag. 250-261

Zarişneac Natalia, Roşca-Sadurschi Liudmila
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2021


Rezumat

One of the most effective and current teaching methods and evaluation is simulation method or imitation. This method can be used at all levels of education, starting with primary and then finished with that higher or university. In this article are exposed to forms of simulation, the scope and effects obtained from this method.