Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 20:20 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia, OLOIERU, Anastasia. Învățarea cu ajutorul calculatorului și a elementelor multimedia. Specific și avantaje. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 48-58. ISBN 978-9975-88-001-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015 | |||||
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova" Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014 | |||||
|
|||||
Pag. 48-58 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article emphasizes the timeliness of organizing lessons using advanced technologies, using a computer. Describe the principles under which it will hold the computer assisted instruction. It compares key elements of lesson design based educational web design; educational software - software thematic investigation software, interactive learning software. Article mentions topicality and importance of ICT in lessons, use of activities with pupils and students. But we want to focus on the special importance of using or introducing ICT-based methods in preschool. Also emphasize the importance of adequate training of teachers to streamline the quality of education appealing to ICT-based methods. Teachers will be attentive to context, theme, part of the lesson, given the specificity of acquiescence collecting information that comes through ICT resources to student. |
|||||
|