Dezavantajele învăţământului tehnologizat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
520 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 00:11
SM ISO690:2012
ODAGIU, Iurie, RUSNAC, Constantin. Dezavantajele învăţământului tehnologizat. In: Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept, 4 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 32-39. ISBN 978-9975-121-76-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept 2021
Conferința "Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept"
Chișinău, Moldova, 4 decembrie 2020

Dezavantajele învăţământului tehnologizat


Pag. 32-39

Odagiu Iurie, Rusnac Constantin
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2021


Rezumat

În cadrul studiului este investigat subiectul studiilor la distanță, ca formă de învăţământ. Se menţionează că în condiţiile actuale studiile la distanță nu pot asigura pregătirea unor cadre de o înaltă calificare şi că această formă de învăţare necesită a fi aplicată într-o interdependenţă cu formele clasice de învăţare, pentru a obţine un sistem de educaţie modern cu perspective realizabile, centrate pe student şi orientate pe finalităţi de studii.

The study investigates the subject of distance learning as a form of education. It is mentioned that in the current conditions distance learning cannot ensure the training of highly qualified staff and that this form of learning requires it applied in an interdependence with the classical forms of learning, in order to obtain a modern education system with achievable perspectives, student-centered and study-oriented.

Cuvinte-cheie
studii, învăţământ, tehnologii, student.,

studies, education, technologies, student.