Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 00:11 |
SM ISO690:2012 ODAGIU, Iurie, RUSNAC, Constantin. Dezavantajele învăţământului tehnologizat. In: Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept, 4 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 32-39. ISBN 978-9975-121-76-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept 2021 | ||||||
Conferința "Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept" Chișinău, Moldova, 4 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 32-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul studiului este investigat subiectul studiilor la distanță, ca formă de învăţământ. Se menţionează că în condiţiile actuale studiile la distanță nu pot asigura pregătirea unor cadre de o înaltă calificare şi că această formă de învăţare necesită a fi aplicată într-o interdependenţă cu formele clasice de învăţare, pentru a obţine un sistem de educaţie modern cu perspective realizabile, centrate pe student şi orientate pe finalităţi de studii. |
||||||
Cuvinte-cheie studii, învăţământ, tehnologii, student., studies, education, technologies, student. |
||||||
|