Turіsmul Rерublісіі Mоldоvа: vіzіbіlіtаtе іntеrnаțіоnаlă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
331 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 19:57
SM ISO690:2012
, , , , BÎRCA, Iulita. Turіsmul Rерublісіі Mоldоvа: vіzіbіlіtаtе іntеrnаțіоnаlă. In: Univers strategic, 2018, nr. 3(35), pp. 54-63. ISSN 2067-7464.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers strategic
Numărul 3(35) / 2018 / ISSN 2067-7464 /ISSNe 2068-1682

Turіsmul Rерublісіі Mоldоvа: vіzіbіlіtаtе іntеrnаțіоnаlă

Tourism of the Republic of Moldova: international visibility

JEL: F23, E27, O40, C22

Pag. 54-63

1, 2, Bîrca Iulita3
 
1 Universitatea de Studii Europene din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei,
3 Institutul Naţional de Cercetări Economice
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2021


Rezumat

Rolul turismului în economia națională este mai mult în scop de promovare a țării decât de efect economic. Cu toate acestea, dezvoltarea acestui domeniu reprezintă pentru Republica Moldova un element strategic. Impactul scontat al celor două strategii naționale în domeniul turismului abia se resimte. Cele mai dezvoltate forme de turism rămân a fi, pentru Republica Moldova, cele cu tradiție milenară, iar perspectivele de dezvoltare a lor sunt din ce în ce mai reușite și apreciate de turiștii externi. În articol, autorii prezentă caracteristica celor 3 forme: turism rural, turism viti-vinicol și turism balnear pentru care Republica Moldova este solicitată de către turiști.

The role of tourism in the national economy has the aim to promote the country, rather than creation of an economic effect. However, the development of this area is a strategic element for the Republic of Moldova. The expected impact of the two national strategies on tourism is barely felt. The most developed forms of tourism remain for the Republic of Moldova those with a millenary tradition and the prospects for their development are becoming more successful and appreciated by the foreign tourists. In the article, the authors present the characteristic of the three forms: rural tourism, wine and vine tourism and balneary tourism for which the Republic of Moldova is requested by the tourists.

Cuvinte-cheie
turism rural, turism viti-vinicol, turism balnear,

rural tourism, wine and vine tourism, balneary tourism